AMBITIONESS vs AMBITIONLESS

Masa kecik2 dulu, saya banyak sangat cita2. Common la kan budak2. Huhuu.. Cita2 pertama yang saya minat sangat nak jadi, Poliss. Hehee :p kalau pikir2 balik sekarang, Nia nak jadi poliss? Errr(curious) Hahhaaa.. Adoii.. 
Whoaaa.. Hebak2! 
    Act, tadi tiba2 teringat masa zaman sekolah2 rendah dulu. Teringat masa isi borang peribadi murid. dekat situ ade 3column ruang cita2. First column saya isi Polis lah for sure. Second lawyer, third stewerdess. :p Yang lawyer tu pon pelik gak. macam mane lah telintas di sanubari nak jadi lawyer tah. Tak masok ngn jiwe langsong. Nak becakap ngn org pon melalut lalut tah ke mane.. Ni nak menang kan orang. Huuu.. 
Ngehhh..
   Ha yang stewerdess tu no wonder lah sebab mama saya dulu stewerdess MAS. Act tu la satu2 cita2 yang bertahan dari tadika sampai ke besa. Tapi selalu dekat last choice lah. TAPI mase saya form4 dengan form5 cita2 tu naik dekat first choice. Hahaa. sebab nya, saya dah malas nak belaja. saya kata kat mama saya nak kerja dulu. Nak cari duit sendiri. tapi, Hampeh. Last2, ni ha saya terdampar gak kat Puncak Alam ni. baru igt nak terbang2 macam Awan Dania tuu. Hehh.. :p 
Ohyeah thats my dream job :')
    Tapi sekarang, dah terlambat lah nak jadi stewerdess. nanti kalau saya dah graduate pon mesti umo saya da banyak. nak kawen lagi(Ciytt :p) so cita2 stewerdess tu pon hanye angan2 je lah nampak nyee. Huuu.. Dan sekarang saya dah tak tawu nak berpegang dengan cita2 apa..
   Oh yes of course im taking Foundation in engineering now. tapi Physics pon tah kemane melayang. ade hati nak sambong engineering lah degree nanti. Huu.. So how? *Ambitionless -__-

nota kecil: nak makan ape bebuka ni ye?

2 comments:

  1. hahahaah!adoiii..cri yang ttp patt..hahahaah!adoiii..cri yang ttp patt..

    ReplyDelete
  2. Fantastic goods from you, man. I have understand your stuff previous to and you're just too wonderful.

    I actually like what you have acquired here, certainly like what you are saying and
    the way in which you say it. You make it entertaining and
    you still take care of to keep it sensible. I cant wait
    to read far more from you. This is really a wonderful
    site.

    Here is my site; Hay Day Hack

    ReplyDelete