PRINCE CHARMING

I don't know when it was,
From the moment that I saw you,
Every minute every second I keep thinking of you,
I think I'm going crazy,
I wonder the way my heart feels
and I hope you can feel it too..

Haha Ok enough Nia! Sangat jiwang okayy. Sebenaya tu lirik lagu Korea. Takde makna nye lah Nia nak berjiwang macam ni. Huu.. 

Act saya rasa saya dah terjatuh hati dekat seseorang. Hari hari dok senyum sengsorang. Hihii.. Kelaka pon ada sebab tawu benda tu memang tak akan terjadi lah. Nak confess, malu. Yela, saya kan perempuan. Takkan la timba nak terhegeh2 cari perigi kann. Nak add Fb pon lagi lah segan. saya just mampu stalk dari jaoh jelah. Huuu.. Lagi pon dia tu Hot, mana lah setanding kalau nak di banding kan dengan saya lagi2 saya ada dengar cerita dia pon ada minat dekat someone..


Tapi saya seda, cita2 saya tu hanya lah angan2 Mat Jenin je. Awak takkan datang dekat saya. Tapi saya nak awak tawu yang saya akan selalu support awak dari jaoh walau ape pon jadi. Jage diri ye, Taecyeon 2PM..

 Taecyeon suka Yoona SNSD T.T Huaaa. suka la Niaaa.......


nota kecil: (This statement has been deleted for some reason. Tc)

3 comments:

  1. adek! die ni belakon dlm dream high kan? hihi. akak pon jatuh berkali2 hati kat die.

    :D

    ReplyDelete
  2. kak atiyah: a'ah kakkk! sexy nyeee. hihiii:P


    Wan: hehee.. tak terlawan la dengan wan bab jiwang nihh.. :p

    ReplyDelete