PALAM

MARATHON30: 8
Okay macam tak sangka saya akan cakap benda ni, tapi tiba2 terrindu Puncak Alam lah pulak. Tiba2 rindu jalan kaki nak pergi kuliah, tiba2 rindu angin kuat yang macam puting beliung masa hujan, tiba2 rindu nak denga jiran rumah sebelah menyayi kuat2, tiba2 rindu berebut2 nak baya makanan dekat cafe masa lunch, tiba2 rindu suasana belajar, tiba2 rindu bangun lambat nak pegi kelas, tiba2 rindu nak minum Mango juice blended gelas besar minum 4orang yang sejuk giles sampai boleh brain freeze, tiba2 rindu bangun pagi2 then kusut nak pikir baju ape nak pakai and the most unbelievable thing, tiba2 rindu tangga kejayaan yang ada 284 anak tangga yang wajib kitorang naik turun kalau nak pegi kuliah. Hahaa.. Lebih kurang tangga Batu Caves lah senang cite. Kalau naik tangga tu 50kali turun naik nonstop, gerenti kurus onthespot wa cakap luu..

Nampak tak tangge tu. Atas tu apartment kitorang. Tangga tu belok kiri kanan taw. bukan staright. Fuhhh-__- 


(Klik dekat gamba kalau nak lihat lebih jelas) A'ah saya tiba2 rindu dekat Puncak Alaam setelah nak dekat sebulan cuti semester. Masa before cuti dulu, saya siap cakap lagi 'Jangan harap lah aku nak rindu kau Puncak Alam, memenatkan aku je dok sini. Dok umah lagi bestt' Hahaa sombong gile Nia. sekali tengok sape rindu kat sape. Padan muka kan?:p 


nota kecil: Nak ajak Papa mandi pantai lahhhh...

2 comments: