TAEC SAYANG

Before ni kalau orang dok huhahuha pasal Korea2 ni serious saya menyampah gila. Lagi2 kawan2 perempuan yang minat sangat dengan mamat2 korea yang comel lah sangat tu. Memang lah comel kan tapi tak suka lah. Geli je lelaki comel2 muka nak macam perempuan. Tak macho langsung. Tapi sejak dah masuk Palam ni, surrounding saya semua minat gile dengan Korea. Boleh dikata obsess lah jugak:p Budak2 group saya yang lelaki pon taknak kalah jugak Korea dorang. So secare tak langsung badi Korea tu melekat pulak dekat saya. Haha:p But still saya tak minat lelaki comel2 ni just suka tengok dorang menari je. And tengok cerita2 yang heroin dia macam bodoh2 sikit. Serious comel:D

Tapi sekarang saya mengaku saya sangat addicted dengan sorang ahli kumpulan Korea ni. Kumpulan 2Pm. Taecyeon! Ohemgi I can’t stop seeing their video just to see him dancing. Dia tak comel macam artis Korea lelaki lain tapi dia sangat macho okay. Suara dia sexy lagi masa menyanyi. Siries! Kalau saya tunjuk gambar, you all jangan cair pulak ye. He’s mine! Haha

See? I've told you right? :') Okay lah lagi satu gambar
Im going crazyyyyyyyy!! AAAaaaaaaaa!!!

nota kecil: Pagi tadi buat biskot batik kan, sedap sangatt:D Nyum2.. Jadi lagi:D


No comments:

Post a Comment