PESTA

Semalam punya semalam saya pergi Pesta Penang dengan family. Best memang lah best tapi macam tak best lah jugak. Haha:p Lol.. Bukannya apa, pergi sana macam tak dapat main banyak game sangat. Nawaitu saya nak pergi Pesta tu semata mata nak naik Vortex, tapi nak naik dengan siapa kan. Kakak saya takde cuti. Takmau saya naik sorang2 syok sendiri lepastu terjerit2. Malu lahh. Boleh bayangkan takk? Ohemgiiii..
Ni lah Vortex tu. Ya Allah, dah lah die berpusing, lepastu berpusing lagi. Ohemgii..
Lagi satu macam takde mood nak update sebab jiwa saya tengah kacau lagi. Menn, siriously tak suka perasaan tu. Takperlu lah nak cakap kan, tapi ala biasa lah masaalah perempuan. Huhuuu. Dah lah jiwa tengah kacau, dekat Pesta tu boleh pulak dia pasang lagu tacing2. Peghh, rasa nak meletop je. Masaalah nye boleh tak dekat Pesta yang sepatutnya tempat untuk orang bergembira dia pasang lagu sebek2. I was like, What the.. Hahaa. Foine tak perlu emosi sangat lah kann:p 
Sayang Mama dengan Papa sangat2:)
Actually, malam before pergi Pesta tu saya tak dapat nak tidur. Satu malam tu tak tidur sampai lah malam balik Pesta tu baru boleh tidur sebab letih sangat and kepala pon dah berat gila. 
See my face? Haha:p

nota kecil: Kejap lagi Bella ajak pergi Pesta lagi:D Ajak naik Vortex! Doa kan saya tak terbang nanti ye. Haha

No comments:

Post a Comment