MY EVERYTHING


These are my everything. Takde sape2 dekat dunia ni boleh ambik diorang from me kecuali Allah swt. Especially my one and only sister, Nia Affina Aishah Aidrus which is satu2 nya saya punya saudara kandung. I know she gonna married in this 2-4years from now, but until today selagi dia di bawah tanggungjawab family, I will never let anyone hurt her especially her feeling. Ecewah emo gile. So! Here is a very serious warning to anyone yang ada hati nak 'ambik' kakak saya dari tangan keluarga; Face me first. If u passed me, I'll make sure Mama, Papa dengan Ayah will love u kaw2 lah. Hahaa..


Dan for sure jugak lah dekat dua orang adik saya yang kecik tu; Muhammad Mikhail Muqtadir Mohd Mokhid and Muhammad Amier Latief Mohd Mokhid. I'll make sure you will be a very baik man. Takkan terpengaruh dengan perangai budak2 zaman sekarang and hormat perasaan perempuan. Even diorang ni adik tiri which emak sama tapi lain bapak tapi saya tak pernah terfikir pon benda tu. Sikit pon tak pernah sebab saya pon tak pernah anggap Papa tu bapak tiri. Papa pon tak pernah berkira dengan kitorang. Thats why I love him so much..


Jawa plus Cina equivalent to; Diorang.. (??)

I never felt depressed with this situation instead very happy with it. Allah tahu apa yang terbaik buat hambaNya dan kita sebagai hamba kena sentiasa bersyukur dengan kurniaan yang diberi and saya betul2 bersyukur sebab dikurniakan Mama, Papa, Ayah dan adik beradik dalam hidup ni. And I've promised myself, saya takkan sia sia kan anugerah ni coz I love them so much:*


nota kecil: Berdoa banyak2.. Insyaallah tak ada apa2 yang akan berlaku..

2 comments: