WALK

Ok fine ini sangat merepek. Tadi masa tengok2 balik gambar dekat Palam, sekali terperasan something. (Tengok gambar Palam lagi Nia ni. Nampak beno rindu nye tuuu)


Okay mari lihat ini;


Tengok saya jalan macam mana-__- Wani, Cut dengan Ayu elok je kaki tu kalau jalan. But me? Hahaa. Siries gelak guling2 tengok gambar ni. Kaki kalau tak 120 degree takboleh agaknye? Ada lagi satu;




Ini macam melampau. Tapi tu lah kenyataan nye. Sobsobb.. Yang ni degree dia kurang sikit lah dari yang atas tadi tu. Haha:p Macam berkawat pon ade tengok-___-' Yes, saya jalan memang laju. Dah lah laju, langkah besar pulak tu. Kesian classmates saya yang kecik2 molep tu. Satu lagkah saya, sama dengan 3 langkah diorang kot? Cewahh, takde lah sampai 3. 2 lah kot. Boley laa..


Masa kecik2 dulu, cita2 saya nak jadi model. Hewheww. Lepastu macam tak baik lah pulak kan. So tukar lah nak jadi pramugari. Lepas dah matang sikit ni, baru lah berubah cita2 takmau jadi yang lagho2, nak jadi yang profesional2. Hee..




Model untuk yang halal je lah nanti~~ Heww..


nota kecil: Dupdup dupdup.. ^^,

1 comment: