1st NOV

Harini dah hari Khamis. Esok Jumaat. Lepastu Sabtu. Lepastu balik Shah Alam. Sobbs.. This is so not cool man seriously. Rasa macam cepat betul masa berjalan..

Since dah besar ni, nafsu nak keluar rumah lepak2 dengan member tu dah tak ada serious. Hilang bagai kabus ditelan malam. Amboi :3 Lagi2 sekarang belajar jauh dengan family kan. So, memang tak ade langsung lah intention nak keluar tu


Paradise :p

Oh! Tapi hari Rabu haritu saya keluar tau:) Keluar jumpa my bestie ni ha; Mazlina. Kitorang kawan since lower form. Maz jiran saya dekat Puchong. Sekarang dia study dekat USM. So alang2 dah dekat and cuti pulak tak clashing, alhamdulillah dapat lah kitorang berjumpa after 3tahun tak jumpa. Kitorang jumpa dekat Queensbay Mall. A very great day spent with her. To Maz, I love you so much. Please take care of yourself dekat sini okay? :) 


No quality pictures but quality time with you :>

So tadi lepas pergi amik Amier Mikhail balik sekolah, kitorang singgah Tesco. Beli barang2 dapur sikit and saya punya bekalan untuk balik Shah Alam nanti. Then masa tengah sorong troli, ada lah sorang pakwe handsome tinggi, badan ketak2 datang tegur. Chinese tau. Pakai speck lagi. Uww melting :3 Okay sabar Nia..

Nak dijadikan cerita, sebab malas nak cerita panjang2. Dia tak puas hati kenapa saya pakai tudung. Dia kata, ramai je malay dekat Penang ni yang tak pakai tudung. And dia kata lagi, 'You kalau tak pakai tudung, blablablablablaaa' Then saya jawab lah blablabla. Malas nak type panjang sangat :>


:) Asian. Macam IU lah pulak 

Sebenarnya lelaki tu nak offer to be part of his agency. Sebab before ni ada buat part time masa cuti Asasi dulu. Tapi saya tolak dengan rendah diri. Dia okay, saya pon okay. So settled. Plus kan sekarang saya belajar dekat Shah Alam. Kalau ada job macam mana. Haa..

So, mood malas kian menguasai diri. Kerja satu hape tak sentuh which is super good to me. Naik cuti ni terus Test week which is double good to me. Revision pon tak buat which is triple miple good to me. Bagus sangat Nia, sangat bagus. Tingkat kan lagi usaha blegh-blegh-blegh. Selamat malam..

nota kecil: Ade tak link2 job dekat Shah Alam? Hee :3

3 comments:

  1. kerja tu memerlukan anda utk free hair ke? is it modelling agency? wuw ;p

    ReplyDelete
  2. nia. i love you too lah! muuaahhh. jumpe lagi nanti tau tau!

    ReplyDelete
  3. nia! i love you too lah syg! take care. nnti kite jumpe lagi tau tau. muuahhh!

    ReplyDelete