23 NOVEMBER

Its 1 in the morning, tapi tak semena mena saya ada dekat bawah blok Melati ni cuci baju. Sebenarnye tak laka laka turun bawah malam2 gini tapi still ramai yang beratur nak guna mesin. Actually harapan turun lambat sebab pikir dah takde orang nak cuci baju lagi. Tapi macam ni pulak jadi. Pasrah


Hye. Saya Mikhail. Saya suka buli Kak Cik..

Okay habis membebel. Esok saya ada kem actually. Tu yang macam super excited sikit lately ni. Tapi tak berkesempatan pulak nak tulis dalam blog. Oh correction; camping tu kejap lagi since dah pukul 1 kan. This gonna be my very big day sebab kitorang bukan ber camping je actually, tapi package dengan panjat gunung jugak. Gunung ape? Gunung Besar Hantu, Jelebu. Kehkeh name taknak lagi scary pulak. Plus, seumur hidup saya yang 19tahun ni tak pernah lagi nak ber panjat gunung bagai. Jangan kan panjat gunung, camping pon tak pernah. Sedih hidup ni. Sobss


Me with Nuna

Sebenarnye Mama tak bagi saya join camping, tapi nak jugak tak kira. Keh ;3 And Alhamdulillah Mama bagi jugak last last. Semua barang2 nak ber camping tak packing lagi. Barang pon ade tak ade je ni ha. Tapi takpe lah InsyaAllah sempat kot packing esok after habis class. Heww


Thanks for being part of my life. I need you, sahabat..

Okay tamat pasal camping. Actually harini (22 November), hari jadi roomate saya dekat Palam; AnisSyahirah. Seriously dalam hidup ni saya tak pernah jumpa perempuan yang se perfect dia. Ni bukan saje nak membodek ke ape, tapi this is a real story man tolong lah percaya. Susah nak describe macam mane, tapi tu lah kebenarannya. Even kitorang ni tak satu kepala, I mean saya utara, dia selatan tapi saya sayang sangat dekat dia. Maksud tak satu kepala tu dari segi perangai lah. Saya macam huha sikit, Anis tu cermat sikit. Bak kata Iqa, Anis ni limited edition. And she is :)

nota kecil:Dah pukol 2, baju tak siap lagii..




2 comments: