17th FEB

Okay, I am so excited today. Act baru letak lagu baru dalam blog. You can listen to it alrady kan? Kalau belom, tunggu dia loading. Permulaan lagu ni takde lah gempak sangat but when it comes to its middle part, sure you'll love it. Tapi untuk yang suka genre hiphop je lah maybe akan suka. Kalau tak gemar this rapping stuff, maybe you'll find its nothing

Yeah actually saya suka gila lagu genre macam ni. Kinda like disco plus rap and maybe a little bit of swag. My music. I love it. Tapi personality saya tak nampak macam minat lagu2 macam tu kan? I know. Tengok je lah template blog yang very the girlish. Im sure kalau lah ada boys yang baca blog ni, mesti diorang segan nak baca depan kawan2 coz its too obvious yang diorang tengah baca blog perempuan kan? Tahu dahhh


But thats me. Kalau orang yang tak kenal saya, maybe they will think yang saya ni cekonon nya ayu, sopan and so. Saya bukan angkat bakul tau, tapi this is what people keep telling me especially my new friends. But, when they knew me closer ataupon tak ade lah rapat mana pon and they will say me utara selatan dengan first impression tadi. I talk loud, I laugh loud and sometime I do something yang tak sepatutnya seorang perempuan buat. Banyak contoh, but okay Ill give you one. Haha malu. 


Saya pernah sendawa kuat gila dalam lecture hall. Like so loud that everyone can heard it. It just came out so naturally and I cant even noticed until kawan baik saya siku saya. Bila saya tengok keliling, banyak mata yang pandang and they laugh at me. Ada yang tak tahu siapa empunya that deathly burb. Time tu, all I can do is just smile at them and tunjuk sign, "Shhh, focus! focus!" Hahaha okk

Act dari sekolah menengah lagi first impression people towards me is way much different from who I really am. Since saya kerap tukar sekolah, so I heard this utara selatan impression about me alot. And here I am. Nia is nia. I can be soft, I can also be very wild when something makes me go wild. Terpulang. 

So! Dah dengar lagu? Best tak? Hahaha. Actually lagu ni tajuk dia,


Dang Dang Dang by Supreme Team

Tapi, this is a live cover by member's of EXO which is Chanyeol and Kai. Their rap is so sexy omaigosh saya asyik repeat lagu ni je dari tadi. And I still belum dengar lagi original version from the original singer. Tak rasa nak tengok pon coz Im so into them. Haha. Nanti lah kalau boring, Ill listen to them. Okay till then. Oh kalau ada siapa2 yang suka jugak dengar lagu2 genre macam yang saya suka ni, share2 lah tauuuu. Paipaii



nota kecil: When Im eating, dont make me talking. Cz I probably will laugh. And I might tersembur. To your face. hee

No comments:

Post a Comment